Purple

Tot admiram in Cora aceasta minunata hartie movulie cu buline albe si tot ma gandeam la ce as putea-o folosi. Numai bine a fost, ca am primit o comanda de marturii de nunta si aceasta hartie a fost si preferata viitoarei mirese. De asemenea, din mai multe variante de cutiute pe care le-am incercat, cutiuta cu aripi a avut cel mai mare succes si am fost incantata ca am impaturit-o in mai multe exemplare.

Model: Star Box
Autor: Robin Glynn
Diagrama: http://dev.origami.com/images_pdf/starbox.pdf
 Model: Winged Box
Autor: Tomoko Fuse

Model: Butterflies type III
Autor: Tomoko Fuse


Comentarii

  1. Imi plac cutiutele atat de mult..iar hartia folosita este cu siguranta superba~~pune in evidenta perfect aceste cutiute..heheh.

    *hugs*
    M.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc M. Se pare ca iti place foarte mult hartia cu bulinute - nu conteaza culoarea :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Multa migala si mult talent-artistul din tine spune povesti minunate despre lucrarile tale deosebite!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare