Little dragons without crayons

Mai tineti minte postarea: "Little dragons & crayons"? Cand am impaturit pentru prima oara modelul de pui de dragon mi-am imaginat acest carusel. Ei bine, nu chiar acest carusel, dar un carusel plin de dragoni. Am vrut sa fie albastru culoarea predominanta ca sa se potriveasca cu aceste minunate fundite cu ursuleti. Asa ca am incercat sa strecor printre "albastrei" si cativa dragonasi verzi sau maro, dar pana la urma am renuntat deoarece mi se parea prea incarcat. Imi propun sa mai revin asupra acestui model cat mai curand, dar pe alte culori.

Model: Wen's Dragon
Autor: Sok Song
Diagrama: Creased issue no. 7




Cativa dragonasi au plecat intr-o mica plimbare...
... gasindu-si loc de joaca intr-o pereche de pantofi cu toc, unde ii astepta unul din dragonasii maro care nu au fost primiti in carusel.
Uitasem sa va zic, scopul acestei intalniri a micilor dragonasi a fost acela de a ura un calduros: "La multi ani!" unui baietel cuminte :)

Comentarii

  1. Cridiana: nice model and photos, especially the one with the shoes!
    Kisses,Claudia

    RăspundețiȘtergere
  2. Of, povestile tale! Acum imi plac mai mult dragonasii tai, in comparatie cu ai mei. Frumos carusel! Si pantofiorii! felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru felicitari Aurora!
    Cat despre dragonasii tai - mie imi plac foarte mult, dar se fac cu mult mai greu decat ai mei. Eu am deja o parte din piese facute pentru dragonasul golden venture - am tot dat zor inca de cand l-am vazut pe cel de la Sighisoara, dar o sa am nevoie de o zi linistita ca sa pot sa ma pun pe asamblat si nu prea am parte de astfel de zile mai nou.

    RăspundețiȘtergere
  4. Olá! Sempre esbanjando beleza. Lindo seus trabalhos. Bjos.

    RăspundețiȘtergere
  5. Thank you Neca! I am glad you like it!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare