(4) - Curler stelute

De ceva timp m-am tot gandit sa schimb numele blogului: Clara's Origami. De mai bine de un an am descoperit si quilling-ul, am facut si modele de kirigami si probabil ca voi mai incerca si alte tehnici. Am tot invartit in minte diverse denumiri si am ajuns la aceasta: Clara's Paper Garden.
Mi se pare destul de cuprinzatoare si cautand pe internet alte site-uri cu aceasta denumire, nu am gasit decat un site canadian "Paper Garden" care vinde produse de papetarie.
Adresa blogului va ramane aceeasi: http://cridiana-origami.blogspot.com

Comentarii

  1. Dragalasa combinatie de culori! Iti doresc sa ai inspiratie si spor...pentru a reusi sa duci la capat proiectul de luna aceasta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Stef. Si eu sper sa reusesc sa duc pana la capat acest proiect.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare