Festivalul Origami Peace Tree

In weekendul acesta am fost la Iasi, ca sa vizitez expozitia din cadrul festivalului international "Origami Peace Tree" care a avut a XIII-ea editie in Romania.
Organizatorii pentru aceasta editie au fost cei de la liceul "Miron Costin" din Iasi. Au participat peste 1000 de persoane, din 13 tari: Romania, Republica Moldova, Rusia, Polonia, SUA, Chille, Coreea de Sud, Brazilia ....



In cadrul festivalului a fost si un concurs de Haiku, care - din cate am inteles - a avut ca tema origami. Au fost premiate 3 persoane, pentru poeziile prezentate.
Mi-a placut foarte mult haiku-ul acesta, compus de Vasile Moldovan:

"Listening to the flight
of a thousand white paper cranes...
a blind war veteran
"


Si acesta, al Simonei Dobrescu-Craciun:

"Origami cranes
going away with the wind -
a morning prayer"

Mai multe haiku-uri de la festival, puteti gasi la acest link: http://romaniankukai.blogspot.com/2008/11/rezultatele-concursului-internaional-de.html

Poze:





















Comentarii

  1. Bravo voua ca ati ajuns la OPT, mi-ar fi placut sa pot veni si eu..
    Mi-am vazut si eu kusudamele pe acolo, saru'mana de poze! :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare