1 Mai muncitoresc - day one

In weekendul 28-29 aprilie s-a desfasurat in Cluj festivalul "Japan Play Transylvania". In cadrul acestul festival au fost, printre multe altele, ateliere de origami, atelier de clamite quilling si "Aleea Artistilor". E prima oara cand am participat la un astfel de festival si mi-a placut foarte mult. Ii multumesc Catalinei pentru aceasta sansa.


Mai multe detalii despre programul de la Turnul Croitorilor: http://prietenii-japoniei.blogspot.com/2012/04/japan-play-transylvania-program.html

  Alte poze de la festival:



Cu aceasta ocazie as dori sa incep un proiect pe care-l am in minte de cativa ani si anume: "One-thing-a-day" pentru luna mai. Aceste proiecte sunt destinate de obicei lunii februarie, dar eu voi face o exceptie in ton cu sarbatoarea de azi. Asadar, toata luna mai va fi "muncitoreasca" pe blogul meu. E drept ca voi trisa un pic, deoarece o parte din modele au fost deja prezentate in cadrul festivalului, dar nu am apucat inca sa le postez.
Incep cu traditionalii cocori:


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare