15 Ianuarie

 În lacul cel verde şi lin
 Răsfrânge-se cerul senin,
 Cu norii cei albi de argint,
 Dumbrava cea verde pe mal
 Cu soarele nori sfâşiind.
 S-oglindă în umedul val,
 O stâncă stârpită de ger
 Înalţ-a ei frunte spre cer.

 Pe stânca sfărmată mă sui,
 Gândirilor aripi le pui;
 De-acolo cu ochiul uimit
 Eu caut colo-n răsărit
 Şi caut cu sufletul dus
 La cerul pierdut în apus.
 Cobor apoi stânca în jos,
 Mă culc între flori cu miros,
 Ascult la a valului cânt,
 La geamătul dulce din vânt.
 Natura, de jur împrejur,
 Pe sus e o boltă de-azur,
 Pe jos e un verde covor,
 Ţesut cu mii tinere flori.
 Văd apa ce tremură lin
 Cum vântul o-ncruntă-n suspin,
 Simt zefiri cu-aripi de fiori
 Muiate în miros de flori,
 Văd lebede, barcă de vânt,
 Prin unde din aripi dând,
 Văd fluturi albaştri, uşori,
 Roind şi bând miere din flori.

 De ce nu am aripi să zbor!
 M-aş face un flutur uşor,
 Un flutur uşor şi gentil
 Cu suflet voios de copil,
 M-aş pune pe-o floare de crin,
 Să-i beau sufleţelul din sân,
 Căci am eu pe-o floare necaz:
 Frumoasă-i ca ziua de azi!

Mihai Eminescu - "Frumoasă-i"

Pentru cei care doresc să se delecteze cu o melodie bazată pe aceste versuri, recomand să asculte melodia "Frumoasă-i" interpretată de Jul Baldovin.

Model: Butterfly
Designer: -
Tutorial: https://cridiana-origami.blogspot.com/2013/05/tutorial-fluturas.html

Paper size: 7cm x 7cm

Model: Kusudama Infinity
Designer: Miyuki Kawamura
No of modules: 30, 12, 6
Paper size: 7cm x 7cm

Comentarii

Postări populare