Snowflakes



"Din văzduh cumplita iarnă cerne norii de zăpadă, 
Lungi troiene călătoare adunate-n cer grămadă; 
Fulgii zbor, plutesc în aer ca un roi de fluturi albi, 
Răspândind fiori de gheaţă pe ai ţării umeri dalbi. 

Ziua ninge, noaptea ninge, dimineaţa ninge iară! 
Cu o zale argintie se îmbracă mândra ţară;"

Cand am auzit in toamna previziunile meteorologice despre cat de grea o sa fie iarna 2013-2014, imi imaginam ceva asemanator cu iarna din acest pastel de Vasile Alecsandri. Din pacate, iarna e grea doar pentru iubitorii de zapada. 
Daca tot nu am fulgi de nea afara, mi-am mai facut cativa pentru a-i admira in casa, si origami - kusudama Strong Package cu hartie argintie imi seamana a bulgarasi de zapada - si si quilling.  








Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare