Cos cu flori





Comentarii

  1. Very very beautiful! Love it!

    Kisses in your heart!

    RăspundețiȘtergere
  2. Beautiful job! Congratulations!

    Have a nice day.

    Marcelo
    www.mhkono.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. How many colors!!!!!

    beautiful *.*

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb! Doar o floare si o floare! Iar fluturasul se potriveste perfect, era si normal sa fie atras de un buchet atat de frumos :) Iar culorile alese sunt atat de pline de viata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Splendid!
    Foarte indrazneata alegerea culorilor, asa cum ne-ai obisnuit.
    Ma tot chinui sa gasesc pe net diagrama de la trandafir si nu dau de ea. Ma ajuti, te rog?

    RăspundețiȘtergere
  6. Thank you all :)

    Andreea, aici ai tutorialul pentru trandafir: http://origamila.blogspot.com/2010/11/pap-flor.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat e de frumos...modelele, culorile, aranjamentul cu totul, pozele...absolut tot. Felicitari!

    ...si mersi pentru linkul la trandafiri, de mult il cautam, dar nu indrazneam sa-l cer. Noroc ca a intrebat Andreea :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Merci mult pentru link Diana. Eu sunt ca scaiul iti cer de toate, dar asta pentru ca te admir foarte mult, stii asta, nu?
    Iti dai seama ca acum imi fac si eu niste flori ;).

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc fetelor :) de-abia astept sa vad si trandafirasii vostrii.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cridiana, florile sunt gata, dar am nevoie si de codite :). Imi dai ,te rog, diagrama si pentru ele?

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu am o diagrama pentru codite :P O codita e pur si simplu un dreptunghi de hartie rasucit pe o bucata de sarma.
    Ca sa acopar partea unde am lipit codita de floare, am facut un baloon base pe care l-am taiat in mijloc si l-am lipit peste codita.

    RăspundețiȘtergere
  12. superb cosuletul cu flori,felicitari

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare