Just Christmas ornaments


Sunt destul de dezamagita de hartia "speciala" de origami care se gaseste prin unele magazine. Nu zic ca imprimeurile nu sunt deosebite, dar calitatea ei lasa de dorit si pretul nu explica nimic decat adaosurile uriase pe care le adauga patronii pentru ca e hartie de origami. 
Am fost incatata initial de aceasta hartie, deoarece are imprimeuri diferite pe ambele parti si am si o mica coala de impachetat cu aceleasi modele pe care o tin acolo pentru cand voi avea mai multa inspiratie legata de kusu pe care o voi impaturi. Dar cand am ajuns acasa si am desfacut ambalajul am vazut ca, spre deosebire de coala de impachetat - care era lucioasa si avea culorile destul de vii, aceasta arata ca o hartie xerox cu desene scoase la imprimanta.
Am reusit sa-i dau un pic de lumina adaugand la fiecare steluta o fundita alba si asa s-au ivit aceste globulete.






Comentarii

Postări populare