Something sweet










Comentarii

  1. Ce bine arata! Parca iti vine sa intinzi mana dupa ele :).
    Imi plac mult si culorile alese. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. They are amazing! I feel like eating them!

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne is geniale :) ia spune-mi si mie ce hartie folosesti? 80 de grame sau mai mult? si mai am o intrebare care nush cat ii de ok sa o pun aici, cum ai reusit sa le oferi o forma asa de frumoasa ? le-ai pus pe ceva sau le-ai "alungit" cu degetle ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Andreea, Marcia thank you :)

    Criss, mai tii minte cand a venit Oana in Cluj si a cumparat carton de la IPB in multe culori? Din ala folosesc - cred ca se numeste carton foto sau ceva de genul si l-am combinat si cu hartie xerox color. Cartonul acela are niste nuante foarte frumoase - cum ar fi rozurile de la una din briose. Ca forma - am facut exact ca la cescute - rulez hartia pana obtin un cerc plin cu diametrul pe care il doresc si apoi apas in mijloc si forma incepe sa se faca 3D. Sper ca te-am lamurit.

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut Diana, scuze ca postez aici, dar sper sa te ajute...

    Uite, am un site care s-ar putea sa iti placa...

    http://www.rpd.ro

    - incearca, poate iti va prinde bine!
    Eu sunt din Dej si sunt si eu pasionat de origami si tot ce tine de impachetarea sau rularea hartiei...

    Apropo... Felicitari pentru lucrarile tale sunt superbe... probabil ne vom intalni odata la Sakura si imi vei impartasi si mie din secretele succesului tau...
    Foarte fain! cu tupeu inainte!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu as vrea sa stiu ce instrumente folosesti de iti ies asa frumoase. Eu am un ac pt. quilling, dar cred ca nu este prea grozav, are distanta prea mare in varf intre lamele si imi iese o forma ovala.

    RăspundețiȘtergere
  7. Thank you Plegándome.
    Akimoto, multumesc de link.

    Andreea, eu nu folosesc unelte speciale pt quilling - doar un bat de frigaruie crestat la un capat. La inceput ma chinui un pic sa bag hartia in despicatura dar cu cat il folosesc mai mult cu atat se face mai mare distanta si cand nu mai sta hartia in el il schimb.
    Ai incercat sa strangi acul de quilling cu un patent ca sa micsorezi distanta dintre lamele?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare