Tutorial kusudama spring

Pentru Kusudama Spring (autor: Akemi Ueda) aveti nevoie de 30 de patrate din hartie (recomand dimensiunea de 7 cm) si de lipici. Modulele se impaturesc destul de usor si se asambleaza folosind lipici. Modelul final se poate lasa cu 'aripioarele' culcate sau se pot ridica folosind varful de la foarfeca sau o scobitoare, depinde cat de mare alegeti sa faceti kusudama.

Asa arata un modul. Mai faceti 29 si apoi se poate trece la imbinare (dupa modelul 3 cu 5).

Inca 5 piese si modelul este gata:

Comentarii

  1. M-am chinuit cu el toata dupa amiaza si tot nu reusesc sa-l asamblez. :( nu-mi dau seama unde am gresit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Diana, poate te ajuta filmuletul acesta de pe youtube: kusudama spring assembly - sa te uiti de la minutul 2:20

    RăspundețiȘtergere
  3. Am reusit pana la urma dar nu am mai apucat sa-ti scriu. L-am desfacut pana la jumate si apoi mi-a iesit.
    Multumesc frumos! Si multumesc si pt restul tutorialelor de pe blog, te-am descoperit zilele trecute si imi place mult ce faci. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca ai reusit! Imi pare rau ca nu ti-am raspuns mai repede, dar cu toate sarbatorile nu am mai apucat sa intru pe blog.
    Sper ca celelalte tutoriale sa fie mai clare!
    Spor la impaturit!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare