Tutorial - Bradut de Craciun din rozete


Am gasit pe Pinterest un bradulet mai aparte, facut din rozete: https://www.amusestudio.com/studio-spotlight-november.asp Am incercat si eu unul si am facut un scurt tutorial. Am inceput ca in imagine, vrand sa folosesc margele, dar dupa ce am facut rozetele, am ajuns la concluzia ca nu am margele suficient de late pentru a tine rozetele mele, asa ca am rulat niste fasii de hartie in loc de ele. Ce nu o sa vedeti in tutorial, si am adaugat pe parcurs, sunt niste cerculete din hartie pe care le-am lipit pe mijlocul rozetelor (fata-verso) inainte sa le fixez pe brad.


Materiale folosite:
Bradutul meu are 7 nivele, asa ca am folosit 7 fasii de hartie colorata, cu grosime mai mare decat cea de xerox. Mi-a iesit cam de 20 de cm inaltime. Dimensiunile sunt urmatoarele:
- 7.5 cm  x  75 cm
- 6.5 cm  x  70 cm
- 5.5 cm  x  65 cm
- 4.5 cm  x  50 cm
- 3.5 cm  x  40 cm
- 2.5 cm  x  30 cm
- 1.5 cm  x  18 cm
La fasiile rulate pe care le-am folosit intre rozete, am folosit latimea de 1.5 cm. Lungimea variaza in functie de nivel, mai mare la cele de jos, mai mica sus. Am mai adaugat pe parcurs fasii de hartie la o "margeluta" daca mi s-a parut ca-i prea ingusta.
Am folosit lipici, un bat de frigaruie pentru mijlocul bradutului si un creion pe care am rulat fasiile de la "margelute".


Toate rozetele se fac la fel. Lucrand pe partea fara model, am impartit hartia intai in 4, apoi in 8, apoi in 16 parti egale. Am intors-o pe cealalta parte (pe "fata") si am inceput sa formez evantaiul, injumatatind dreptunghiurile realizate la ultimul pas. 
In total, hartia a fost impartita in 32 de parti egale.



La final am pus lipici pe ultimele 2 dreptunghiuri si le-am suprapus peste primele 2, formand un cilindru, pe care mai apoi l-am aplatizat. Aici am realizat ca margelele mele sunt prea mici :)


Cele 7 nivele:


Cele 7 "margelute" din hartie rulata (pe parcursul asamblarii bradutului, tot am mai adaugat alte fasii la ele):


Asamblarea rozetelor:
Am inceput cu rozeta cea mai mare. Am lipit pe spatele ei o "margeluta", am intors-o cu fata in sus si am lipit alta "margeluta". Le-am dezlipit mai apoi, am adaugat cerculetele de hartie si le-am lipit la loc. Am pus batul de frigaruie si am adaugat urmatoarea rozeta. Si urmatoarea, si urmatoarea... pana le-am terminat pe toate.



In varf am adaugat un lucky star, facut dintr-o fasie de hartie cu latimea: 2 cm si lungimea: 60 cm.


Comentarii

Postări populare