Ravase


Imi e dor de Revelionul pe care-l petreceam in familie - cand bunica pregatea placinta cu ravase. Am gasit pe site-ul lui Leyla Torres acest model tocmai bun pentru o masa festiva cu mici surprize haioase. Si cum nu prea stau bine la capitolul gatit, m-am gandit sa incerc niste ravase din hartie. Urarea pe care am nimerit-o cand am extras un ravas din cupa o transmit mai departe :)


Model: Fortune pouch
Autor: Leyla Torres
Filmulet: http://www.origamispirit.com/2013/05/how-to-make-a-fortune-pouch-that-your-guests-will-love/
 


Comentarii

  1. Daaa...ravasele din copilarie! Mama mea mai ascundea si banuti in placinta cu branza, calda si aromata ca si sarbatorile de iarna.
    Cat despre urare...asa sa fie!
    (Timpul trece prea repede ca sa uitam de noi.)
    Anul nou sa-ti aduca spor la toate, inclusiv la hooby!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare