Topiaria


Am mai facut o topiaria in genul acesta, dar cu baza formata din module de oriro: http://cridiana-origami.blogspot.ro/2012/03/topiaria-cu-oriro.html Am lucrat si atunci destul de mult si mi-am promis ca nu voi mai face o perioada luuunga de timp module de Morning Glory.
De data aceasta am incercat sa fac topiaria cu baza de Electra. Am inceput proiectul acum mai bine de 7 luni si am tot abandonat. Am reusit in sfarsit sa-l finalizez, l-am pozat cu intarziere si l-am postat cu intarziere. Inca o data mi-am propus sa fac o pauza de Morning Glory, mai ales de florile acestea pe culoarea mov. Dar pot sa va spun de pe acum ca nu m-am tinut de promisiune :D









Comentarii

  1. "Inca o data mi-am propus sa fac o pauza de Morning Glory, mai ales de florile acestea pe culoarea mov. Dar pot sa va spun de pe acum ca nu m-am tinut de promisiune :D"

    Stiu cum e... :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Your works are always wonderful!!

    Congratulations for your baby girl!! I wish you happiness! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei Cridiana!
    Linda topiaria!!!!Trabalhos fantásticos!!!!Fotos incríveis!!!Um grande abraço!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare