Yellow


Am vrut sa scriu despre zile ploioase la propriu si la figurat, despre cat de mult se schimba oamenii de-a lungul timpului incat ajungi sa nu-i mai recunosti, despre cum imi gasesc refugiul in origami si lucruri deprimante, dar apoi am primit un link de la Lipo si m-am mai inveselit nitel. In ton cu veselia si primavara vin si aceste 3 ratuste si kusudama Rio-Rita care aduce un pic de culoare zilelor mohorate. Am facut modelul mai mare decat recomandarea din tutorial si a fost o placere sa impaturesc la module.


Model: Rio-Rita
Autor: Uniya Filonova
Tutorial: http://stranamasterov.ru/node/494084?t=451#




Comentarii

  1. Hi Clara, how beautiful your models again, and all in yellow!! Very nice ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow.Mi se pare o eternitate de la ultima mea vizita la tine pe blog~~Lucrari superbe ca de obicei..
    Ce imi place hartia pe care o folosesti~~Arata asa simpatic.

    *hugs*
    M.

    RăspundețiȘtergere
  3. Thank you Uwe! At least with this yellow I have some sun around here. I am missing the cleared-sky days.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Madalina, am acum o colectie de hartie de care sunt mandra, numai ca din pacate nu mai am asa de mult timp ca sa o folosesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ei Cridiana!
    Que kusudama mais lindo! Amei as fotos também! Abraços!

    RăspundețiȘtergere
  6. Thank you Deinha! I'm glad you like the kusudama and the photos.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare