Tutorial - inflatable chick


Pare ca vine primavara, de data aceasta pe bune. M-am uitat in calendar si m-am mirat ca suntem in aprilie si ca se apropie Pastele. Cu vremea aceasta urata, tot in februarie simteam ca ma aflu.
Ca sa sarbatoresc prima zi fara ploaie de cateva saptamani bune, va prezint un tutorial pentru un pui de gaina pe care eu il gasesc tare simpatic si destul de usor de facut.
Modelul se numeste inflatable chick si a fost inventat de Simon Andersen. El este o mica variatie - puisorul arata mai grasut decat cel original.
V-as sfatui sa nu folositi o hartie prea mare - cam 5-7 cm ar trebui sa fie latura patratului.

Mai multe poze cu puisorul gasiti aici: http://cridiana-origami.blogspot.ro/2012/07/puisorul-cafeniu.html

Spor la impaturit!




Comentarii

  1. Mulţumesc pentru idee, chiar mă gândeam ce să îi pregătesc fetiţei mele, cu siguranţă va fi încântată!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu placere! Pe langa puisori merge si o gaina - am facut un tutorial mai sus un pic.
    Spor la impaturit!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare