Tulips




Comentarii

  1. Ei Cridiana!
    Uma flor tão simples e tão encantadora! Fotos lindas!Um grande abraço!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase lalele! Am auziot ca a venit primavara si la cluj. Tocmai am gasit provocarea aceasta: http://www.provocariverzi.ro/2013/04/tema-14-lalele.html
    si ma gandesc ca merge perfect postarea ta! Nu avem de gand sa fac lalele, dar e posibil sa incerc si eu cateva.

    RăspundețiȘtergere
  3. Olá, Amiga! Faz tempo que não consigo visitar os blog amigos. Principalmente o seu. Saudades de visita-lo. Amei cada trabalho lindo que fizeste. Hoje estou tentando postar mais das minhas Divas. Chamo-as de minhas filhas (já que não tenho). Bjos.

    RăspundețiȘtergere
  4. Thank you all :)

    Multumesc Elyda, dar nu cred ca voi participa - ei mizeaza pe refolosire, eu nu am refolosit nimic la lalele mele.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare