Tutorial fulg de nea din fasii



Pentru a confectiona fulgul de nea din poza - varianta simpla (stanga sus) aveti nevoie de: 12 fasii de hartie si lipici. Eu am folosit fasii lungi de 15 cm si late de 0.6 cm si mi-a iesit un fulg cu diametrul de 15 cm.


Fulgul de nea este alcatuit din 2 parti identice care se vor imbina intre ele. Pentru o jumatate aveti nevoie de 6 fasii de hartie:


Cum se imbina fasiile:





In poza de mai jos sunt doua exemple de lipire a fasiilor - cel corect e cel din cerculetul verde.


O jumatate din fulg este gata. Mai este nevoie de inca o jumatate care se confectioneaza la fel cu cealtalta.






Fulgul de nea este gata!


Comentarii

  1. Excelent tutorial! Unul dintre cele mai clare!
    PS: nu pot sa cred ce coincidenta: in plin maraton pentru decoratiuni rosii-aurii am facut si eu un respiro alb, de kirigami si fulgi. Urmeaza postare de maine. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Aurora, am vazut postarea, este minunata. Suntem in continuare gand in gand - si eu am pregatit un balet al fulgilor, numai ca il voi posta numai dupa Craciun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Fleurogami, thank you! I hope you will give them a try!

    RăspundețiȘtergere
  4. minunati si delicati! wonderful tutorial,dear! thank you!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare