Rose garden








Comentarii

  1. So pretty and I love the little paper cut birds.

    RăspundețiȘtergere
  2. Thank you Ann :) I also love the kirigami birds. I first tried them a year ago and since then I was waiting to cut them again.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hello my friend! love your work. Beautifull. perfect. Xoxoxox.

    RăspundețiȘtergere
  4. Thank you Dinha.

    Hi Neca Marques. I'm glad you wrote in English :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumoasa eee...Si culorile sunt superbe.Imi place combinatia.iar florile sunt la fel de superbe..hehe.

    Nu cred ca am spus nimic de fotografii..Am observat ca ai un talent genial pentru fotografie. Pozele sunt ..wow~ Se vede ca stii sa iti "vinzi" marfa..hahahh

    *hugs*
    M.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc. Ma bucur ca-ti plac fotografiile mele. Eu acum tocmai trec printr-o mica pana de inspiratie, sper sa-mi revin.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare