Happy Zone


Am reusit in sfarsit sa termin (de taiat, de impaturit, de asamblat, de pozat si de postat) acest model pe care l-am inceput in noiembrie anul trecut. Am facut pentru el 512 piese (32 de module a cate 16 piese fiecare) dar mi-au mai ramas cateva pe afara la asamblare. Cred ca de la faptul ca modelul e mai micut si ca am folosit doua tipuri de hartie - cea galbuie e xerox color de 80 gr si cea neagra e hartie la cub de 100 de grame. Cele mai mari piese sunt facute din patrate de 4.2 cm, cele mai mici din 2 cm.

Modelul este un venus multiplu care a fost botezat "Kusudama Briose" ("Muffin Kusudama") de prima persoana care l-a impaturit in Romania acum cativa ani buni (Daria de pe forumul de origami). Pe mine m-a impulsionat sa ma apuc de el Elyda cu a ei briosa cu fistic imensa.









Comentarii

  1. Andreass Boruga8 iunie 2012 la 22:27

    Cred ca nu doar modelul te-a inspirat, ci si combinatia si probabil si dimensiunile. Daca-mi permiti...
    http://forum.origami-romania.ro/viewtopic.php?f=66&t=347&start=585

    RăspundețiȘtergere
  2. De cand am vazut modelul impaturit pentru prima data mi-am imaginat ca-l voi face in combinatia asta de culori sau in "apusul de soare" al Adinei.
    Cat despre dimensiuni, unii prefera gigantii, altii miniaturile...
    Oricum, poti sa spuni ca poza sigur m-a inspirat :P, nu-mi place sa folosesc rigla ca referinta pentru stabilirea proportiilor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce simpatic e! Astept si unul in varianta "apus de soare", poate in felul asta ma mobilizezi si pe mine sa fac miniaturi.. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Adina :D Sincer chiar ma tenteaza si pluto-ul tau multiplu. Sa vad cata rabdare mai am ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Andreass Boruga9 iunie 2012 la 18:18

    Ai intrat pe link?

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreass, cred ca intrat din moment de ti-a raspuns la comentariu.. :) De ce intrebi?

    RăspundețiȘtergere
  7. Am intrat. Multumesc de link, dar stiam oricum de el.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu nu inteleg rostul discutiei :(
    Muffin-ul este un model frumos pe care cred ca multi origamisti ar dori sa-l plieze dar care probabil, asa ca mine, fac un pas in spate datorita numarului de module.
    Toata stima mea pentru cei ce il realizeaza. In aceeasi combinatie ca si Muffinul Dariei sau in altele. Eu inca mai lucrez la capitolul rabdare...
    Funny :) chiar zilele trecute cineva mi-a spus ca poti aduna 10 origamisti si vei obtine 10 Morning-Glory diferite. Pentru ca ceea ce conteaza aici este modul in care stii sa-ti modelezi, sa-i imprimi personalitatea ta.
    Ori daca privim cele doua modele putem observa usor ca nu sunt identice.
    May the fold be with you! And with me, c-am cam lenevit in ultima vreme :P

    RăspundețiȘtergere
  9. A lot of pieces and work... but incredible look. :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Thank you Lucas. Lipo, multumesc.
    May the fold be with you too :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Arata atat de simpatic..Dar cred ca a durat ceva pana sa faci fiecare modul. :X

    *hugs*
    M.

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, arata simpatic, dar mi se pare prea multa munca pentru rezultatul final. Nu e unul din modelele pe care le-as mai repeta. Prefer sa impaturesc inca o mie de cocori decat sa fac 500 de module de venus ;))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare