vineri, 24 februarie 2012

Quilled sheeps










Un cadou deosebit pentru o persoana deosebita :D

Model: Heart Box
Autor: Robin Glynn
Diagrama: http://dev.origami.com/images_pdf/heartbox.pdf

Sursa de inspiratie pentru oite: Inna's Creations (http://increations.blogspot.com/2011/10/quilled-sheep-for-agricola-board-game.html). Ale mele sunt mai mari decat cele din postul din care m-am inspirat - au cam 2 cm inaltime si 3 lungime, dar si mie mi-a luat mai mult de o ora sa fac o oita. Am folosit o coala A4 pentru culoarea predominanta pentru fiecare oita si am taiat coala in fasii de 0.5 cm. Pentru lana mioarelor am folosit fasii inguste de 0.2 cm.

8 comentarii:

  1. Super tare. In locul tau as incerca sa vand asa ceva... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc. Daca vrei si tu ceva asemanator, poti sa ma contactezi pe email ca sa stabilim ce si cum :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dragalase oitele. Cred si eu ca au fost pentru o persoana deosebita daca ai muncit asa de mult la ele :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Vaiii~~ Superbe oiteleee. Vaii le ador. Nu am incercat niciodata sa fac una pentru ca mi se pare destul de greu de facut dar tie ti.au iesit perfect~ *hugs*

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte dragute1 Zici ca sunt bombonele :).

    RăspundețiȘtergere
  6. Thank you.
    Intr-adevar, ia o multime de timp sa faci o oita, dar merita :D

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...