Cute cats & star box

Model: Star Box
Autor: Robin Glynn
Diagrama: http://dev.origami.com/images_pdf/starbox.pdf

Am vazut cutia aceasta pe un blog de origami si mi s-a parut tare de efect (http://ancasoltuz-origami.blogspot.com/2010/12/origami-star-box-by-robin-glynn-folding.html). M-am tot gandit ce hartie sa folosesc pentru ea si mi-am amintit ca am primit acum un an si ceva aceasta hartie de la o colega de serviciu si tot o tineam acolo pentru un model deosebit. A fost tocmai buna, deoarece e un pic mai tare si se potriveste pentru cutii.
 


 Model: Siamese
Autor: Makoto Yamaguchi
Diagrama in cartea: "Cute animal origami book"

 Ma asteptam ca pisica sa se impatureasca dintr-o bucata sau cel mult doua, dar se face din 3 bucati. Autorul spune ca un patrat se da in doua, si unul din dreptunghiuri se mai da o data in doua, dar eu recomand sa se foloseasca pentru patratul din care se face capul o hartie mai mare decat 1/4 din patratul de baza.


Model: On the wings of love
Autor: Francis M.Y.Ow
Diagrama in cartea: "Origami. El mundo nuevo" - Kunihiko Kasahara


Model: Cat
Autor: Kunihiko Kasahara
Diagrama in cartea: "Origami. El mundo nuevo" - Kunihiko Kasahara

Am folosit hartie origami duo-color si spre dezamagirea mea s-a rupt la un moment dat cand a trebuit sa indoi modelul in doua. Ma asteptam ca hartia de origami sa fie mai buna decat cea de xerox, dar nu e prima oara cand patesc dintr-astea. Poate conteaza si faptul ca modelul e destul de micut - are 3 cm inaltime. Asa ca la a doua pisica am avut grija sa indoi hartia in asa fel incat sa nu ma ating de capul pisicii si am reusit sa o salvez pe a doua. Dar tot prima mi se pare mai simpatica si ruptura poate fi considerata o rana de razboi :D


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare