Rose garden

Model: Little Roses Kusudama
Autor: Maria Sinayskaya
La Ecaterina (de pe forumul de origami) am vazut pentru prima oara Little Unit series (din care face parte si Little Roses) si toate modelele mi-au placut foarte mult, deoarece mi se pare ca este de efect faptul ca par a avea colturile taiate. Mi s-a parut un pic greu de asamblat, mai ales daca folosesti acest tip de hartie lucioasa, dar modulele sunt usor de facut si pana la urma merita rezultatul final.
Model de quilling inspirat de Andreea C de pe forumul de origami.


Comentarii

  1. Nice colors, the final result is very beautiful.

    RăspundețiȘtergere
  2. belissimo, estou sempre visitando seu blog. Gostaria muito de executar o roses little, onde posso encontrar o diagrama. Ainda não possuo blog.
    Sou iniciante na arte do origami, meu email luizcarlosluz.luz649@gmail.com
    Um grande abraço.

    RăspundețiȘtergere
  3. Thank you :)
    Luiz, you can find the diagram here: https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0B1o5dKEGaGqyYjM2NjU5YTAtNmUyNC00ZTI2LWI2YWUtMjE4MDQ4NzY3NWEy&hl=en&authkey=CLfc0PAE

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare