Copacei

Copacelul l-am facut intr-un mic "workshop" acasa la Criss. Noi doua eram (si inca suntem) foarte incantate de copaceii lui Maci si ne tot gandeam daca reusim sa facem asa ceva si din hartie. Atunci cand a aparut Sasha_Sorina pe forum cu modelele ei din hartie reciclata ne-am pus pe treaba.
Am taiat o multime de reviste publicitare de la Baumax, am facut rost de 2 andrele si am scufundat pensulele in borcanelul de lipici. In felul acesta am obtinut micile bete din hartie din care ne-am construit copaceii.
Initial ne-am luat dupa tutorialul youtube dat de Maci, dar nu ne ajuntea lungimea de la bete ca sa impletim in felul acela hartia, asa ca ne-am pus noi pe inventat tehnici de prins betele intre ele ca sa iasa forma respectiva.

Pe langa snapshot-urile intermediare, a urmat si sendinta foto la final cu copaci in peisaj nocturn( Criss a facut niste poze fantastice):



Photobucket

Photobucket

Comentarii

  1. geniala ideea si rezultatul e fantastic, si eu o sa incerc copacelul cu siguranta... chiar imi statea gandul la un bonsai origami numai ca nu stiam cum sa il incep:) ... tot visez un ciresh in miniatura de cand am invatat cum sa fac florile de ciresh:))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare