Owl - Hideo Komatsu

Am vrut sa fac bufnita lui Hideo Komatsu, mi se pare un model tare simpatic, si la prima impresie nu parea prea greu.
Totul a mers bine pana am ajuns la pasul 19 din diagrama non-CP... acolo unde se formeaza partea din model ce contine picioarele.
In functie de cum plieze cele 2 linii punctate de la pasul 19, rezultatul final iese diferit.

Varianta gresita e bufnita maro, in care am pliat pe linia punctata de jos in interor, si pe cea de sus in exterior.


Bufnita alba e varianta corecta. La aceasta, am pliat pe dunga de jos spre interior, si apoi am pliat pe dunga de sus, tot spre interior. In felul asta, la pasul 20 toate indoiturile necesare, s-au facut pe sub layerul de la ochi.
Daca se face corect plierea, la pasul 20 se obtine un buzunar orientat cu gura in jos.


Am cautat si pe net, detalii de pliere pentru acest model, si am gasit pe un forum de origami scris in engleza (cred ca ala de la British Society) multa lume care avea probleme la pasii 19-20....bufnita lor iesea ca bufnita mea maro, in loc sa arate ca cea alba.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare